SSブログ

GW恒例 首都圏ミーハー旅日記 その3 〜夕暮れのみなとみらい編〜 [旅]

行った順番は前後しますが、恒例通り(?)みなとみらいにも出かけてきました。

あいにくの雨模様でしたが、世界一と言われる汽車道からの夜景にチャレンジしてみました。

フェンスの上に固定しましたが、ブレブレですね。

ランドマークタワーはここから見ても高い!

クイーンズスクエアから外にでて撮影してみました。

ランドマークのふもとからです。

毎年行っていますが、デジカメの問題よりも私の問題ですね。
これも経験が必要だと思います。

しかし、私のデジカメ(FUJIのFinePix F710)は発色が独特なので好きです。

次回、もう一度だけ私の下手な夜景にお付き合い下さい。
品川編となります。


nice!(2)  コメント(8)  トラックバック(0) 
共通テーマ:旅行

nice! 2

コメント 8

データ少佐

んんー!!
いいですねぇ(^^)
横浜!!
次は品川ですか!?
楽しみですなぁ。
おととし行ったきりだ。
by データ少佐 (2007-05-15 21:40) 

えっくす

データ少佐さん、今日も無事に帰宅できたようですね。

品川はあまり期待しないでくださいまし。
by えっくす (2007-05-15 21:44) 

はまちゃん

みなとみらいの夜景、私もここに何百回と?
夜景を撮りにいきました。
最近いってなかったので、いいものを見させていただきました。
汽車道やちょっと離れた万国橋からの夜景は絶景ですよね。
夜景はどうしてもぶれちゃうんで、三脚とセルフタイマーは必須です。
by はまちゃん (2007-05-20 00:19) 

えっくす

はまちゃんさん、いつもありがとうございます。

MMの常連ですね。
万国橋は恐らく行ったことがないと思います。
今度チャレンジしてみます。
旅の途中で行くことが多いので三脚持参というわけに行かないのが悩みです。
by えっくす (2007-05-20 22:13) 

mens shoe lift

This is really interesting, You’re a very skilled blogger. I have joined your feed and look forward to seeking more of your excellent post. Also, I’ve shared your site in my social networks!
mens shoe lift http://tallerlifts.weebly.com/
by mens shoe lift (2013-09-01 23:02) 

heel lift

It’s just about ridiculous to find well-informed ancestors resting on this subject, yet, you seem similar to you identify what you’re talking about! Thanks
heel lift http://www.rottentomatoes.com/user/1025642/blogs/?id=751247
by heel lift (2013-09-05 10:12) 

Sophie

Good info offered right here. Be sure you guys post your own updates upon Fb as well. It’s always a good way of having even more exposure. Specifically if you possess plenty of supporters now there. Best of luck
Sophie http://heelliftsreviews.wapgem.com/Blog/__xtblog_entry/9661061-leg-lengthening-surgery-or-shoe-lifts?__xtblog_block_id=1
by Sophie (2013-09-07 07:07) 

shoe height insoles

Thanks for your write-up on the vacation industry. We would also like to add that if your senior taking into account traveling, its absolutely crucial to buy travel cover for older persons. When traveling, elderly people are at high risk being in need of a health-related emergency. Receiving the right insurance coverage package for one’s age group can look after your health and give you peace of mind.
shoe height insoles http://heellift.blogsky.com/1392/05/22/post-6/Sprinting-In-Foot-Orthotics
by shoe height insoles (2013-09-07 07:50) 

コメントを書く

お名前:[必須]
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。