SSブログ

東京ブロック大会2012参戦記 (たぶん第1回で終わりです・・・) [全日本フィギュア]

さて〜、まずは東伏見でお会いしました皆様、大変お世話になりました。

かなり慌てて会場を脱出したためにまともにご挨拶もしていない方が多数だと思います。
失礼をいたしました方、ご容赦ください。

さて〜(2回目だ・・・・)7日と8日に東伏見で開催された東京ブロック大会に参戦してきました。

まあ。。。村主さんも出るということで・・・出るということなので天下御免で行って参りました。

ショートはジャッジ側で見ましたが、ルッツのDGはともかく、高さは全盛期には及ばないものの戻ってきたかな?ルッツのエッジはわかりませんでしたが、やはりエラーがついていました。

ショートを5位で折り返し。東京ブロックは17枠ですので、普通に突破はできますが・・・

フリーはどうしてもルッツのエッジが見たくてジャッジの逆サイドのルッツのコーナーに入って行く正面に陣取りました。

恐らくは、アウトエッジに乗っては行くのですが、飛び上がるときにフラットからイン気味に乗ってしまっているようです。

そんなところも見ながら、結局総合5位。

東日本は私は参戦できない見込みです。

皆様、私の気持ちは持って行ってください。

利府においでになる方は、お待ちしております。

東伏見でも利府にお見えになる方々から、仙台のおいしいもの教えてとリクエストがありました。
好みもありますが、少しは書こうかなと思います。


nice!(1)  コメント(5)  トラックバック(0) 

nice! 1

コメント 5

shoe inserts increase height

Generally I don’t read article on blogs, but I would like to say that this write-up very forced me to try and do it! Your writing style has been amazed me. Thanks, very nice article.
by shoe inserts increase height (2013-08-19 15:09) 

heel lifts for shoes

I’d prefer to uslysht a bit far more on this subject
by heel lifts for shoes (2013-08-19 21:40) 

shoe inserts to increase height

I’m no longer certain the place you are getting your info, but good topic. I must spend some time finding out more or figuring out more. Thank you for fantastic info I was on the lookout for this information for my mission.
by shoe inserts to increase height (2013-08-22 04:23) 

shoe lift for men

Hey there! This post couldn’t be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate! He always kept talking about this. I will forward this write-up to him. Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!
shoe lift for men http://jukeboxalive.com/blog.php?blog_id=10102625
by shoe lift for men (2013-09-04 12:21) 

shoe lifts for men

Many thanks for creating the effort to talk about this, I feel strongly about this and enjoy learning a great deal more on this topic. If feasible, as you gain knowledge, would you mind updating your website with a great deal more info? It’s really useful for me.
shoe lifts for men http://www.articledashboard.com/Article/What-Are-Height-Insoles-and-How-Can-They-Help-Me-Look-Taller/1951050
by shoe lifts for men (2013-09-06 07:36) 

コメントを書く

お名前:[必須]
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。