SSブログ

緊急速報 GOI(笑)会場情報 [仙台でのフィギュアイベント]

さて、GOI(笑)ことチャンピオンズオンアイス仙台公演から帰宅しました。

会場ははっきり言って”暑い!!!!!1”
カイロよりうちわが欲しかったです。
(ロングサイドのスタンド最前列でです)

というわけで、ネタバレになるので詳しいレポは明日ということで・・・

まあ、サプライズゲスト(キャストか?)もありまして、あの人を生で見られるとは
長生きはするもんだと思って帰宅しました。

尚、Dotaさんのミッションはしっかり遂行しましたことをご報告申し上げます。
完璧なタイミングで”バキュン!”と撃ち返してきました。

では、またあした・・・


nice!(1)  コメント(17)  トラックバック(0) 
共通テーマ:アート

nice! 1

コメント 17

のし

えっくすさん、お疲れ様でした。
速報ありがとうございます。会場暑いですか!?
じゃあ、膝掛けいらないかな~?かわりに扇子を用意しよ。

サプライズゲストって!私でも知ってるあの方なんですか!
明日じゃなくて、もう今日ですが、楽しみです~
いろいろありがとうございました!
by のし (2007-09-02 00:27) 

umiko

お疲れ様でした。
長生きって・・・?

熱気ムンムンだったのですね。
by umiko (2007-09-02 08:00) 

えっくす

>のしさん、こんにちは
もう会場に向かったと思いますが、こんな暑いリンク見たことなかったです。
普通に冷房さえされていなかったですよ。
サプライズは、そうなんです!”あの”人です。
苦労したんでしょう。かなり老けましたが、やはり白鳥でした。
今日は楽しんで下さい。

>umikoさん、いつもありがとうございます。
別に私はそんなに長生きではありません。
umikoさんの倍以上は生きていますが・・・
熱気っていうか、冷房してないですよ。あれ・・・
by えっくす (2007-09-02 12:29) 

ココ

えっくすさん、はじめまして。時々お邪魔しています。
1日の昼夜とCOIに行ってきました。はじめての仙台でしたが、えっくすさんのガイドのおかげで迷うことなく会場までたどり着けました。確かに会場暑かったですね。
今回のショーで一番驚いたのは、やはり「白鳥」でした。特に昼は素晴らしかったです。村主さんも力強くて素敵でした。本当にありがとうございました。
by ココ (2007-09-02 15:13) 

えっくす

>ココさん、初めまして

仙台へようこそ!
とにかく暑かったですね。
冷房設備は弱いのかな?
昼の部のバイウルも見たかったですね。
ガイドがお役に立ってよかったです。
by えっくす (2007-09-02 15:53) 

Dota

おはようございますっ!

バキュンっ! (^_^)b
ありがとうございますっ!o(^^o)(o^^)o

ちまたで言うGOI!?にはいけませんでしたが、
まだ、バキュンっ!のところまで書かれていないようですしっ!!(ぷれっしゃ~っ)えっくすさんのレポ、続きを楽しみにしていますっ!(^^)
by Dota (2007-09-03 07:01) 

えっくす

>Dotaさん、こんばんは
バキュン!!は明日、やはりソロで書きます。

みんなでバキュン!の輪を広げましょう。
by えっくす (2007-09-03 21:50) 

umiko

だったらえっくす様はもう・・・大変なお年だったりして・・・
あちょ~~
by umiko (2007-09-07 11:10) 

えっくす

umikoさん、私は「謎の人物」ですから、年齢も不詳です。
フィギュアファン歴が30年なだけです。
by えっくす (2007-09-08 21:44) 

shoe height insoles

Great factors altogether, you simply gained a forward thinking new viewer. Do you’ve any feedback on your most the latest post despite the fact that?
by shoe height insoles (2013-08-19 23:42) 

Abigail

If your primary advertisement is normally aimed at a person’s markets, and even you aren’t gaining typical reactions, chances are generally you now have a crummy listing.
Abigail http://www.nexopia.com/users/alexandergreen1/blog/1-reasonable-reviews-about-shoe-lifts
by Abigail (2013-08-29 20:03) 

Peyton

My brother recommended I would possibly like this website. He used to be totally right. This submit actually made my day. You cann’t imagine simply how so much time I had spent for this info! Thank you!
Peyton http://tallertina.unblog.fr/2012/03/13/information-on-how-young-women-see-shoe-lifts/
by Peyton (2013-08-30 21:13) 

Addison

Go through has been exciting, stay in touch……
Addison http://abaia411.typepad.com/blog/2011/09/shoe-inserts-for-foot-pain.html
by Addison (2013-09-01 01:13) 

insoles increase height

I simply couldn’t go away your internet site before suggesting that I truly enjoyed the regular info an individual supply on your visitors? Is gonna be back regularly as a way to inspect new posts.
insoles increase height http://adjustableheell.insanejournal.com/967.html
by insoles increase height (2013-09-03 01:34) 

Kaylee

Thanks for your post on the travel industry. We would also like to include that if you’re a senior considering traveling, it truly is absolutely imperative that you buy travel insurance for retirees. When traveling, retirees are at biggest risk of getting a health emergency. Having the right insurance policies package for your age group can look after your health and give you peace of mind.
Kaylee http://tallertina.sosblogs.com/The-first-blog-b1/Shoe-Lifts-Insoles-Can-Increase-Poor-Gait-Patterns-b1-p7.htm
by Kaylee (2013-09-04 04:55) 

lifts shoe

With all the websites I’ve been to on the web, here will be the only submit That i’ve ever deduce the exceptional generating. Your clearness need to know , explains successfully the actual conversation. I am glad that the writer discussed this kind of subject for the visitors. My partner and i appreciated the way the writer programs their producing leading excellent. It really is generally referred to as a productive job.
lifts shoe http://tallerisbe.exblog.jp/18346760
by lifts shoe (2013-09-05 00:09) 

insoles increase height

Thank you for the sensible critique. Me & my neighbor were just preparing to do some research about this. We got a grab a book from our area library but I think I learned more clear from this post. I’m very glad to see such wonderful information being shared freely out there.
insoles increase height http://ultimate-lifts.exteen.com/page/2
by insoles increase height (2013-09-06 20:47) 

コメントを書く

お名前:[必須]
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。